EN

عاشقانه ترین مناطق برای ماه عسل

عاشقانه ترین مناطق برای ماه عسل

ماه عسل یک دوره زیبا و فراموش نشدنی برای زوج های جوان می باشد که اگر در مکان زیبا باشد لذتش چند برابر می باشد ...

شهر بروگز بلژیک

اگر از زوج هایی می باشید که عاشق قیاق سواری در آب های داخلی یک شهر هستید ، شهربروگز کشور بلژیک یکی از شهرهای آبی جهان مانند ونیز ایتالیا می باشد که می توانید با سوارشدن به قایق های زیبا یک تجربه ی زیبای قایق رانی در داخل شهر را داشته باشید . شهربروگز دارای تاریخی کهن و باستانی می باشد که از قرون وسطا به ارث برده است . شما با قایقسواری از میان سنگ های بزرگ تاریخی و بناهای عظیم باستانی عبور میکنید که چشم اندازهای بی نظیری در خود دارند . یکی از عاشقانه ترین کانال های آبی این شهر کانال گرین میباشد که با عبور از میان جاذبه های گردشگری بروگز چشم اندازهای وصف نکردنی برایگردشگران بوجود می آورد

جزیره تورمولینوس اسپانیا

شما زوج های عزیز اگر دنبال یک جزیره ی زیبا با ساحلی دنج ، تفریحات مهیج ، هتل هایلوکس با چشم اندازهای بسیار زیبا و عاشقانه هستید این جزیره دقیقا همان چیزی هست کهشما فکرش را می کنید . داخل این جزیره شما می توانید در رستوران های مجلل و کافی شاپهای زیبا غذاهای لذیذ با قیمت های مناسب پیدا کنید . این جزیره به علت نزدیکی به شهرمالاگای اسپانیا از پرگردشگرترین جزیره های جهان محسوب می شود . شما در طول روزمیتوانید به ماهیگیری بپردازید و از چشم اندازهای این جزیره نهایت لذت را ببرید .

شهر سالزبورگ اتریش

اگر از آن دسته زوج هایی هستید که به تاریخ باستان علاقه دارید این شهر مثل شهر مونیخآلمان مملو از بناهای تاریخی و باستانی می باشد . چشم اندازهای این شهر بسیار دیدنی ووصف نکردنی می باشد . این شهر بخاطر قرار گرفتن در کنار کوه های آلپ یکی از مقاصد اصلیزوج های جوان می باشد . این شهر قدیمی دارای غذاهای لذیذ و خوشمزه معروف می باشدمی توانید در رستوران ها و کافی شاپ ها با قیمت های ارزان تجربه کنید . شهر سالزبورگ ازلحاظ موسیقی در جایگاه خاصی دارد و شما میتوانید هر شب شاهد موسیقی های زنده درسطح شهر باشید .

شهر بوداپست مجارستان

اگر دنبال یک شهری زیبا و خیلی شیک مانند پاریش فرانسه میگردید ، شهر بوداپست کشورمجارستان یکی از شهرهایی می باشد که محبوبیت بیشتر در بین زوج های جوان برای گذراندنماه عسل می باشد . شهر بوداپست را پاریس دوم اروپا می دانند . این شهر زیبا با اینکه درزمان جنگ جهانی دوم ضربه های زیادی از لحاظ اقتصاد و تاریخ خورد باز هم یکی از شهرهایزیبای اروپا می باشد . شما می توانید در طول روز از جاذبه های گردشگری بوداپست استفادهکنید و از چشم اندازهای وصف نکردنی این شهر لذت کافی را ببرید .

شهر بودوا مونته نگرو

شهر بودوا کشور مونته نگرو یکی از شهرهای ساحلی محبوب برای گردشگران تور اروپا میباشد که سالانه میلیون ها گردشگرا را در خود میزبانی می کند . اگر دنبال یک ساحل بسیار دنجو ارام برای یک استراحت رمانتیک و عاشقانه این شهر با داشتن یک ساحل فوق العاده زیبا میتواند همان رویایی باشد که در سر داشتید . فضای این شهر در هنگام شب یک حال و هوایخاصی به خود میگیرد و با برگزاری موسیقی های شبانه بسیار جذاب و زیبا و تفریحات مهیجیکی از جاذبه های اصلی این شهر به شمار میرود . در میان شلوغی های این شهر می توانیددر سواحل تمیز و زیبای این شهر جایی برای یک استراحت زیبا پیدا کنید و از سفر به این لذتببرید . در میان این جاذبه ها موزه های هنری ، رستوران های محلی و مجلل ، تفریحات مهیجآبی و ساحلی ، باشگاه های گلف ، بولینگ و بیلیارد برای گردشگران این شهر وجود دارد